22 de maig 2008

Em sembla que ja li trobo

Tot just acabar d'escriure que no acabava de trobar el sentit al blog m'he posat a tafanejar-ne d'altres, de blogs, i ves per on, ara em sembla que li estic començant a trobar la gràcia.
He començat per visitar "Mai donis per finit...", que ja l'havia vist alguna vegada, i d'allà he saltat, lògicament, a "El temps de seduir-me", on m'he endut una sorpresa d'aquelles que gairebé aturen el cor: és del Miquel Àngel Tena, un músic que havia seguit molt, que tenia un disc amb poemes del Joan Barceló i del Jordi Pàmias que m'encantava, el "Cançons de la nit benigna", el disc se'm va trencar, i el tenia enregistrat en una cinta però ja no funciona, i he vist que el reediten en una edició facsímil!!!!! A veure si fa el mateix amb el "Tot el fred que s'acosta...".
D'allà he passat a un blog deliciós "Col·lecció de moments", i des d'aquest, a "Safata de xiuxiueigs", i ja m'he perdut, perquè tots estan connectats entre ells i s'enllacen i es tornen a enllaçar i carai, que és un món que no s'acaba i que està viu, ben viu, i em sembla que encara que només sigui per la grata sorpresa de la reedició d'un dels discos que més enyoro, ja val la pena no esborrar el blog i afegir-me a la roda d'aquest món dels blogs.

5 comentaris:

Miquel Àngel ha dit...

hola quelet ! si em dones un correu t'envio un avanç , els de la fundació dels "cansats" del laVall d'Ebron estan ultimant les questions jurídiques per tal de que els diners que es puguin recaptar vagin integres a la investigació de la fatiga dels Polios i altres encefalitis ...
Gràcies per el que dius al teu blog ,fan venir ganes de anar depressa.
Una abraçada
Mique Àngel

Anònim ha dit...

Donc, sí, Quelet, jo fa un any que tinc el blog i el que més m'agrada és el bon rotllo i l'amistat (virtual, això si) que hi he trobat. M'agrada escriure i no m'hi dedico tant com per a pensar en publucar res, i aquí els meus poemes tenen uns quants lectors. Fem intercanvis, ja ho has vist.

Mallerenga ha dit...

Carai, noi, al final ens haurem de creure que som uns pocs escollits els que coneixem i recordem El Disc (així, en majúscules) i ens anem destapant...
Això ha de fer pujar la moral a qualsevol, oi, senyor Tena???

Miquel Àngel ha dit...

Pos Si!

Quelet ha dit...

Gràcies a tots! Em sembla que això me va una mica gran...